tiistai 18. maaliskuuta 2014

Kuulumisia

Osaankohan enää kirjottaa tänne mitään :D Aattelin vähä päivittää kuulumisii, ku yks stressin aihe ja ajan viejä eli kirjotukset on perjantaina ohi. Siihenhän sitten loppuuki koko koulu periaattees! Tuntu helpolta kertoo lähi kuukausien tapahtumista instagramiin lisätyillä kuvilla :)



Ensimmäinen mikä pisti silmään oli tietty penkkarit. Hello kittynä meni se päivä :D Moni ei hirveemmin ihmetelly miten oon päätyny tohon hahmoon xd JA sit toi mekko mul oli abi risteilyllä, mut siit ei ollu kyseiseltä illalta tollasta asukuvaa ni laitoin vanhan. Mekkohan on Cubuksesta, oisko ollu joku 20€, mut sit tein siit vähä erityisemmän ja ompelin kultasta ketjua tohon yläosaan :)


Seuraava juttu mikä pisti silmään oli ehdottomasti Liedon tanssitapahtuma. Muistoks Liedosta jäi ihana päivä tyttöjen kans, kokemusta ja 2.sija meiän sarjassa.

Tästä ei mulla ollu instagramissa, mutta ihana hetki parhaan ystävän, itsetehtyjen sushien ja valkoviinin kanssa :D 

Täytin tossa 9.maaliskuuta 19. Musta turha ikä ja siks unohinki juhlinnan ja biletyksen ja aattelin että oon vaikka vaan Tepan kanssa meillä tai niillä. Toisin kävi :D Vietin mun synttäreitä koko viikonlopun ajan. Eka perjantaina Tepalle, jossa ootti skumppa ja cupcaket ja mun synttärilahja. Sit lauantaiks noi oli järjestäny päivän sisältäen kaikkee mistä mä tykkään. Eli minä, Tepa ja Mimmi suunnattiin aamulla Helsinkiin, käveltiin ympäri keskustaa ja etittiin kirppareita :D Ja kyllähän niitä sit jossain vaiheessa löytykin. Sit päivällä Veikko ja Tapsaki liitty meiän seuraan. Vielä kierreltiin kirpparei ja kauppoi, sit Amarilloon syömään, sen jälkeen katsomaan suomalaista elokuvaa ihan siks et mä tykkään suomalaisist iha hirveesti ihan vaan siks et ne on suomalaisia :D Sitten vielä Hard Rock Cafe Helsinki testaukseen. Oli mahtavat drinkit ja sit käviki niin et ku mimmi mainitsi et oon synttäri sankari ni sain jätskiannoksen hullulla valoshowlla ja koko hard rock cafen laulamalla onnittelulaululla. Noi on niitä hetkiä ku saan olla iha et huhhuh kaikkee sitä tapahtuu ja koko päivä oli kyl niin sellanen et "vitsi rakastan näitä ihmisiä". Sunnuntainahan oli mun synttärit ihan kalenterinki mukaan ja sillon oli vuorossa äitin tekemät yllärit ja lahjat :D

Vähän asukuvia. Lila ja ruskea kauluspaita on kirppareilta ja molemmat makso sen 4€. Voi huomaa et oon vähä ihastunu kauluspaitoihin :D Must ne on nii helppoi, ku ei liian hienoi mut silti classy. Ja toi mekkohan on vanha, mut vetäsin sen tos sunnuntain päälle ku olin mun konfirmaatiossa. Oli ihan pakko taas mennä vaik yöpäivystäjänä vaan olin. 

Siinä nyt jotain kuluneilta kuukausilta. Paljon on kyl tullu shoppailtuu ;D Käytiin äitin kans Tallinnaski tos ja sielt tarttu mukaan lähinnä kenkii ja alkoholii, sit sain tuliaisinaki muutamat kengät. Kyllä kesä sais tulla! :D Mun ylppäri mekkoki valmistu! JÄIKS! Mut en haluu näyttää sitä ennen kyseistä päivää :D Nyt se pitäs laittaa piiloo ettei se ala näyttää tylsältä mun silmissä ku äiti niin ison vaivan näki!Kun kirjotukset on ohi ja mun päivis ei oo kun aikaa niin lupaan postailla! :*



2 kommenttia:

  1. Haitko ja pääsitkö jonnekin opiskelemaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hain Turkuun amkkii ja Helsinkii teatterikorkeeseen, enkä päässy ;/ Ens vuonna uusiks ;)

      Poista

()